12 september 2012

Vimpler

Nå nærmer det seg 4 års dag her i huset, og i den anledning tenkte jeg å lage litt bordpynt. 
Jeg kjøpte inn innpakningspapir hos Panduro, 
bambus bånd hos interiørgleder, og satte i gang med klipping. 
Jeg har bare prøvd meg frem, og har klippet uten mal. 
Klippingen og limingen tar litt, men ellers er det ganske lett :-) 
Jeg legger ut bilder av bordet når besøket er overstått :-)


Ellers er jeg godt i gang med bakingen. 
Boller, kjeks (De skal pyntes med farget melis) og Biscotti er nå klar til familie besøk, og barnebesøket i helgen. 
Bare kake til barnehagen på fredag, kake til lørdagen og cupcakes til barnebesøket igjen...


Oppskrift på Biscottiene finner du her, det eneste jeg har gjort forskjellig, er å bruke mandler istedenfor paranøtter, og jeg lot vær å bruke sitron denne gangen.

Småkakene fant jeg oppskrift på på Lykkefryd sin blogg, en fantastisk blogg med masse inspirasjon :-)

Ha en fortsatt fin kveld!
- Elisn -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar