15 november 2009

Kortcup #5

Her er mitt siste bidrag til Kortcupen hos Papirgleder.
Jeg må si at jeg er vedig fornøyd denne gangen :)

Oppgaven var å lage et kort som IKKE var i størrelse 15X15, altså alt annet en 15x15...
Jeg fant et brettekort på 3ndy sin blog som var kjempe ok, og det var 14x10,5, så med tag passet det i en vanlig konvolutt :)

Her er kortet med Tag oppi:

Her er tagen som er fremst: (Den bakerste skal det stå en julehilsen på )



Jeg har brukt Ladybug and Friends papir-julegleder-, stempel fra Hänglarna som er fargelagt med Touch markers, blomster og bling fra Prima, made with love hjerte fra Kort og Godt, bånd fra Papirgleder, Bosskut og quickKutz fra Hobbykroken. Har sprayet med masse glimmer mist i tillegg. Pepperkake oppskrift fant jeg på nettet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar