22 november 2009

Tulletid

Jeg har massssse bilder av Kristian som skal inn i albumet hans, og her er bilder vi tok en dag vi var i barnehagen ikke langt fra oss sammen med andre venner. Kristian er jo ikke så gla i å bli tatt bilder av, så av og til er jo dette ok å få med i albumet ;)
Jeg har brukt:

Kartong fra Papirgleder, Pyntepapir;  Carolee`s Crations - Candy Cocoa, My mind`s eye- Laundry Line, Sko avtrykk bånd fra Papirgleder, Play all day bånd fra BoBunny, Flourish die fra QuicKutz, knapper fra Hubinont Hobby, gule lullaby thickers fra ScrapShop og tid er klistremerker jeg kjøpte fra Creative imaginations for lenge siden.



Jeg har brukt Making memories sin edge scaper tool på kantene av rammene til teksten, svertet rundt papirene de som er bakgrunn til teksten med Versacolor 54 Brown. Knappene har jeg limt på.




Jeg har brukt en mal hos page maps som inspirasjon;
http://www.pagemaps.com/nov09maps.htm
Masse fine maler på LO`er og kort....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar