01 november 2009

Kortcup#4

Oppgaven denne gangen var litt mer spenende, og jeg tenkte at jippi, endelig kan jeg briljere litt...
Hehe, skryte skryte, men jeg har faktisk allerede laget et brettekort til en go gutt sin navnefest :)
Så denne gangen slapp jeg å sitte å klø meg i hodet for å lage noe spesielt!
Men så er det no sånn at disse damene som kan dette lager noen sinnsyke kort! Tror jeg må sette i gang å gå på kurs!!

Men her er oppgaven:
http://www.kreativesider.no/index.php?option=com_content&task=view&id=541&Itemid=2
Og her er mitt bidrag, forsiden:



Slik ser kortet ut utbrettet:















Vel, dette er ikke så avansert som de derre damene som sikkert sitter døgnet rundt og er stinn i penger!! For gjett om denne hobbyen e dyr! Var og handlet for 660,- i helgen, og da jeg kom happy hjem for å se hva jeg hadde kjøpt så var det jammen meg ikke mye...
Men men...
(PS: Dersom noen lurer på hva de skal kjøpe til meg til jul eller bursdag: gavekort på hobbykroken eller papirgleder....hihihi)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar